luni, 25 februarie 2013

9$ de la ClixSense(10)

Tocmai am primit încă o plată de la ClixSense şi v-o prezint cât pot de repede, pentru a nu mă prinde ziua de mâine. De obicei banii de la ClixSense ajung în contul meu PayPal aproape de miezul nopţii, dar asta nu mă deranjează. E vorba de diferenţa de fus orar faţă de SUA. Azi am primit a zecea plată de la programul american de publicitate online şi sunt foarte mulţumit. Acest PTC îmi aduce o sumă de bani în fiecare lună.

În 11 martie îmi expiră statutul de membru Premium şi îl voi prelungi pentru încă un an. Avantajele acestei investiţii sunt importante şi vreau să profit în continuare de ele. Mulţi rămân membri Standard, nu promovează programul şi se miră că nu câştigă destui bani, dar fără puţină implicare, chiar nu merge treaba. Apoi renunţă să mai dea clicuri şi spun că e pierdere de timp. Pentru cei care vor să câştige nişte bani cu această afacere, eu voi continua să scriu pe acest blog. Data viitoare vă prezint avantajele pe care le oferă contul Premium la ClixSense.

Un comentariu:

  1. Come and see how 1,000's of people like YOU are earning their LIVING by staying home and are fulfilling their dreams right NOW.
    CLICK HERE TO START NOW

    RăspundețiȘtergere