sâmbătă, 8 decembrie 2012

Marketingul afiliat

Am scris până acum despre PTC-uri, HYIP-uri, pariuri sportive, tranzacţii financiare şi despre alte afaceri online. Astăzi voi scrie câteva cuvinte despre marketingul afiliat, o metodă tot mai populară de câştig în mediul online. Marketingul afiliat este o formă a marketingului online care se bazează pe performanţă. Mai precis este vorba despre promovare online plătită proporţional cu rezultatele obţinute. Sunt 3 entităţi implicate:

1. Comercianţii: sunt cei care vând un produs, sau un serviciu şi care pun la dispoziţie unelte de marketing(bannere, linkuri), pentru a fi promovate.

2. Afiliaţii: promovează uneltele comercianţilor prin intermediul blogurilor, site-urilor, sau prin alte canale de promovare online. Aceştia primesc un comision pentru fiecare vânzare generată.

3. Clienţii: cumpără produsele oferite de comercianţi, accesând uneltele afiliaţilor. De multe ori recenziile, advertorialele şi prezentările detaliate oferite de afiliaţi îi ajută pe clienţi să aibă o alegere mai uşoară atunci când cumpără ceva, astfel că şi ei au de câştigat din acest proces.

2Parale este cea mai mare reţea de marketing afiliat din România. Peste 200 de comercianţi şi peste 15.000 de afiliaţi sunt prezenţi pe această platformă, iar domeniile de activitate sunt dintre cele mai diverse: electronice, cărţi, turism, îmbrăcăminte, produse pentru copii şi multe altele.

Un alt program de marketing afiliat este eMAG ProfitShare. Cel mai mare magazin online din România îşi promovează produsele prin intermediul propriului program de afiliere.

De curând şi Altex şi-a creat propriul program de afiliere, denumit Altex Afiliere. Mai sunt şi alţi comercianţi care utilizează marketingul afiliat, deoarece e o metodă de promovare ieftină şi eficientă. Pentru afiliaţi, marketingul afiliat poate fi o sursă importantă de venit pasiv. Cei care au o strategie bună şi o audienţă însemnată, pot să servească o felie din acest tort delicios.

vineri, 30 noiembrie 2012

6.12$ de la ClixSense(8)

Începând de luna trecută, ClixSense face plăţi în două zile ale săptămânii. Putem retrage bani şi vinerea, nu doar lunea, ca până acum. Eu am cerut o plată vineri 23 noiembrie şi am primit banii în aceeaşi zi. Din păcate nu am putut să public dovada de plată, din cauză că nu am avut acces la Internet. Mi s-a stricat monitorul şi a trebuit să-l duc la reparat, aşa că vă prezint a opta plată cu o întârziere de o săptămână.

După ce m-am logat din nou în contul ClixSense, am fost plăcut surprins să constat că se adunaseră nişte bani în cont, de când nu mai avusesem acces la el. Aceasta este una dintre caracteristicile speciale ale ClixSense, care îl diferenţiază de celelalte programe. Clicurile afiliaţilor se contorizează fără a fi condiţionate de clicurile noastre zilnice. Cu alte cuvinte, putem să luăm pauză din diferite motive pentru o zi, o săptămână, o lună, dar nu mai mult de trei luni. Dacă nu ne logăm la ClixSense cel puţin o dată la 90 de zile, contul va fi inchis. Am destui afiliaţi ale căror conturi au fost închise pentru inactivitate, dar eu îmi doresc afiliaţi activi, care vor să câştige bani pe Internet.

vineri, 16 noiembrie 2012

Black Friday

Mai e o săptămână până la Black Friday(Vinerea Neagră), sărbătoarea consumeristă venită din patria societăţii de consum, evident America. Black Friday e o zi specială în SUA. E vinerea de după Ziua Recunoştinţei(Thanksgiving Day) şi marchează debutul sezonului de cumpărături de Crăciun, prin reduceri masive de preţuri. Comercianţii se întrec în oferte care mai de care mai atractive, astfel încât cumpărătorii au ocazia să-şi cumpere produsele dorite la un preţ nesperat de mic.

După ce de-a lungul ultimilor ani am importat Halloween şi Valentine's Day, anul trecut a ajuns în România şi Black Friday. eMAG e "vinovat" de acest lucru  şi a fost principalul beneficiar al zilei de anul trecut. Anul acesta sunt mai mulţi comercianţi, din diferite domenii, care şi-au anunţat prezenţa la marele festin comercial din 23 noiembrie. Vă prezint o parte dintre ei:

Electronice, electrocasnice, IT&C: eMAG, Altex, Flanco, F64, ClickShop.ro, evoMAG.ro

Îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii: TinaR, 3suisses.ro, ZorileStore.ro, Ama Fashion, FashionUp!, La Femme, QUICK 24, ECCO, SevenSins, Watch Shop

Cărţi, muzică, filme: Nemira, Libris, OKIAN, Elefant.ro, Bookcity.ro

Produse pentru copii: Strollers.ro, 101jucarii.ro

Cadouri: CrystalGifts.ro, GiftMarket.ro

Chiar dacă ofertele sunt tentante şi par irezistibile, nu trebuie să cumpărăm tot ce ne iese în cale. Pentru a ieşi în avantaj din această afacere, numită Black Friday, trebuie să acţionăm inteligent şi să cumpărăm doar ceea ce ne putem permite şi ce avem cu adevărat nevoie.

marți, 13 noiembrie 2012

13$ de la Uinvest(7)

Azi e marţi, 13 noiembrie, o zi cu conotaţii malefice pentru superstiţioşi. Se spune că ziua de marţi are trei ceasuri rele, iar numărul 13 aduce ghinion. Eu nu cred astfel de bazaconii, superstiţiile sunt pentru oamenii slabi. Prin urmare, azi, marţi, 13 noiembrie 2012, am primit a şaptea plată de la Uinvest, în valoare de 13$. Tranzacţia s-a efectuat în câteva minute, prin intermediul lui Vicenţiu Pirii, care m-a ajutat pentru a doua oară să scot bani din această afacere. Ţin să-i mulţumesc pe această cale.

Uinvest a implementat în ultima perioadă noi elemente de siguranţă, menite să asigure o mai bună funcţionare a sistemului. Putem să blocăm contul pentru o perioadă de timp, în care nimeni nu are acces la cont, nici măcar noi. Această măsură e utilă pentru cei care nu se loghează în fiecare zi şi care vor ca banii lor să fie în siguranţă chiar şi când nu sunt online. De asemenea, putem să ne conectăm la Uinvest printr-un cod unic primit prin SMS. Prin aceste măsuri, Uinvest devine o platformă de investiţii şi mai sigură, oferindu-ne protecţie în faţa hoţilor informatici.