vineri, 30 noiembrie 2012

6.12$ de la ClixSense(8)

Începând de luna trecută, ClixSense face plăţi în două zile ale săptămânii. Putem retrage bani şi vinerea, nu doar lunea, ca până acum. Eu am cerut o plată vineri 23 noiembrie şi am primit banii în aceeaşi zi. Din păcate nu am putut să public dovada de plată, din cauză că nu am avut acces la Internet. Mi s-a stricat monitorul şi a trebuit să-l duc la reparat, aşa că vă prezint a opta plată cu o întârziere de o săptămână.

După ce m-am logat din nou în contul ClixSense, am fost plăcut surprins să constat că se adunaseră nişte bani în cont, de când nu mai avusesem acces la el. Aceasta este una dintre caracteristicile speciale ale ClixSense, care îl diferenţiază de celelalte programe. Clicurile afiliaţilor se contorizează fără a fi condiţionate de clicurile noastre zilnice. Cu alte cuvinte, putem să luăm pauză din diferite motive pentru o zi, o săptămână, o lună, dar nu mai mult de trei luni. Dacă nu ne logăm la ClixSense cel puţin o dată la 90 de zile, contul va fi inchis. Am destui afiliaţi ale căror conturi au fost închise pentru inactivitate, dar eu îmi doresc afiliaţi activi, care vor să câştige bani pe Internet.

Un comentariu:

  1. The top things about Clixsense's Get Paid To Click Program:
    1. $0.001 - $0.02/click.
    2. 5 seconds lowest timer.
    3. Reclick every 24 hours.

    RăspundețiȘtergere