marți, 25 septembrie 2012

5.41$ de la NeoBux(4)

În 4 august 2010 mă înregistram la NeoBux, iar în 8 septembrie scriam prima postare pe acest blog, cu titlul "NeoBux". A fost prima afacere online în care m-am implicat şi o voi păstra în portofoliu, chiar dacă nu mi-a adus foarte mulţi bani. Cu plata de azi, am ajuns la 14.85$ retraşi din NeoBux. Această sumă ar descuraja pe mulţi şi i-ar face să renunţe, dar eu voi continua.

NeoBux e online din 2008, plăteşte instant încă de atunci şi e plasat în categoria "Elite" de către PTC Investigations. Programul portughez a introdus de curând o nouă modalitate de câştig. Este vorba de "Mini Jobs", o aplicaţie similară cu "Tasks" de la ClixSense şi care ne plăteşte pentru rezolvarea unor sarcini simple. Acestea pot aduce mai mulţi bani decât clicurile, dar nu sunt tot timpul disponibile. În schimb, NeoBux e disponibil oricând, la orice oră din zi sau din noapte.

3 comentarii: