sâmbătă, 27 iunie 2015

5.89$ de la ClixSense(28)

În urmă cu 24 de ore am primit plata cu numărul 28 de la ClixSense și cu această ocazie am ajuns la peste 200$ retrași. Acum pot spune că am câștigat sute de dolari cu ClixSense. E un număr important de retrageri și de bani, având în vedere că îmi ia aproximativ 5 minute zilnic, dar retragerile nu mai sunt atât de dese. Eu îmi doresc să ajung la retrageri lunare și sper să reușesc acest lucru într-un timp cât mai scurt.

Încerc să aflu, de asemenea, de ce au scăzut câștigurile de la ClixSense, așa că vreu să știu care e experiența voastră cu acest program. Câte retrageri ați efectuat, câți afiliați aveți, cât câștigați lunar, ce strategie aveți? Aceste întrebări sunt evident pentru cei care aveți deja cont la ClixSense, celorlalți vă recomand să vă faceți unul chiar acum.

3 comentarii:

  1. The best things about Clixsense's Get Paid To Program:
    1. SURVEYS: 50+ 5-40 minute surveys paying out $0.5-$2.5 each.
    2. 12 Offer Walls - Get $0.5-$20 per offer.
    3. TASKS - Complete 1,000's of small tasks from lots companies.

    RăspundețiȘtergere