luni, 8 septembrie 2014

10$ pentru 100 de abonați la blog

Azi se împlinesc 4 ani de când am început să scriu despre bani pe Internet, un subiect complex și complicat în același timp. Sunt multe părți frumoase, dar și multe aspecte negative, care te pot face să renunți, însă eu am continuat proiectul BANI GREI PE NET. Îmi place să scriu, nu am nicio presiune, e blogul meu și scriu când vreau și când am chef.

În același timp, e important ca blogul să fie citit de cât mai mulți oameni, pentru a putea câștiga mai mulți bani și pentru a-i ajuta și pe alții să câștige. Cu fiecare dovadă de plată postată pe blog, am demonstrat deja că se pot câștiga bani pe Internet, acuma e important să măresc debitul conductei. Și pentru că banii sunt subiectul acestui blog, vreau să acord un premiu în bani la aniversarea a 4 ani de BANI GREI PE NET. În acest moment sunt doar 19 abonați la blog și aș vrea să ajung la cel puțin 100 de abonați până la sfârșitul acestei luni. Puteți să vă abonați la blogul BANI GREI PE NET, introducând adresa voastră de e-mail în partea din dreapta jos a blogului, sau apăsând pe link-ul de la sfârșitul postării. Apoi va trebui să confirmați abonarea în contul vostru de e-mail, pentru a deveni abonați activi și pentru a primi fiecare postare prin poșta electronică. Voi oferi 10$ în PayPal unui abonat la blog, prin tragere la sorți, condiția fiind să se adune cel puțin 100 de abonați activi până la 30 septembrie.

Abonați-vă aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu