luni, 28 aprilie 2014

5.96$ de la ClixSense(20)

Au trecut exact trei luni de când publicam dovada de plată cu numărul 19, iar azi vă prezint a douăzecea dovadă. Între timp, programul american a împlinit 7 ani și a introdus ”Sticky Ads”, niște reclame mai ieftine, valabile timp de 24 de ore. Fiecare valorează o zecime de cent.

În martie mi-am prelungit contul Premium cu încă un an și recomand oricui să facă această investiție. ClixSense e un program PTC stabil și cu doar 17$ pe an se pot obține mult mai mulți bani, dar nu peste noapte, cum vor unii, ci în timp.

2 comentarii:

  1. Salut,am si eu cont pe clixsense de jumatate de an,am deja in jur de 32 de dolari ca membru standard strinsi de atunci,dar nu stiu daca se merita sa investesc 17 dolari in premium,pentru ca nu am referali.Majoritatea cistigurilor le-am obtinut cu taskurile,la inceput nu ma pricepeam ,acum m-am mutat la cele de pe neobux ca se platesc mai bine acolo.Nu stiu cit ati cistigat pina acum,si daca aveti referali directi,sa imi fac si eu o idee daca se merita daca sa investesc in premium.Am facut si eu un blog cu citeva siteuri unde mai cistig si eu,poate aruncati o privire si acolo( http://siteswhopaysfast.blogspot.ro)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine se merită contul Premium. Am 43 de afiliați activi și sper să am și mai mulți în viitor.

      Ștergere