duminică, 12 mai 2013

5.32$ de la ProBux(2)

Au trecut aproape trei luni de când am scos prima plată de la ProBux. În 20 februarie scoteam 5.19$ şi tot atunci prezentam programul, aici pe blog. Azi am scos a doua plată, în valoare de 5.32$, iar banii au ajuns în contul meu PayPal în doar câteva secunde. ProBux plăteşte instant, la fel ca NeoBux.

Se dovedeşte faptul că nu am greşit atunci când m-am hotărât să îmi fac cont şi să acord câteva minute pe zi acestui PTC. ProBux se apropie de un an vechime, iar asta e o performanţă în lumea PTC-urilor. Sper ca ProBux să aibă o viaţă cât mai lungă şi să câştigăm cât mai mulţi bani cu ajutorul acestei afaceri online.

2 comentarii:

  1. Da , Probux se pare ca este un PTC bun si profitabil. Felicitari . Desi sunt multi impotriva site-urilor paid to click, trebuie sa recunoastem, totusi, ca aceste moduri simple de facut bani din Internet suplimenteaza, totusi, veniturile celor perseverenti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Banii proveniti din cateva PTC-uri bune iti pot asigura cel putin domeniu si hosting destul de bun la un website, si asta fara referali :D

    RăspundețiȘtergere