miercuri, 3 aprilie 2013

3 afaceri profitabile

Atunci când m-am apucat să scriu acest blog, nu ştiam prea multe despre afacerile online. Am învăţat pe parcurs, din experienţa proprie şi din diverse surse de informare, dar am intuit de la început potenţialul imens pe care îl oferă Internetul. Mi-am dat seama că se pot câştiga bani grei prin intermediul acestei reţele mondiale. Din 2010 şi până azi, am testat multe programe, de toate felurile. În unele am investit bani, iar în altele doar timp. Au fost programe care mi-au adus profit, dar şi programe în care am pierdut bani, totuşi nu m-am lăsat bătut şi am continuat ceea ce am început. Chiar dacă multe programe au dispărut pe parcurs, sunt 3 afaceri online care au trecut testul timpului şi au devenit profitabile. Am primit bani timp de 3 ani consecutiv de la aceste 3 surse de venit online, pe care le prezint în continuare:

1. NeoBux
În 8 septembrie 2010 scriam prima postare pe acest blog, în care prezentam NeoBux ca fiind cel mai sigur, mai performant şi mai corect site PTC. Cu siguranţă, programul în care m-am înregistrat pe 4 august 2010, e cel mai cunoscut site PTC. NeoBux a împlinit de curând 5 ani şi continuă să plătească instant, ca în prima zi.
2. ClixSense
Un alt PTC de succes este ClixSense. M-am înregistrat la acest program în 11 martie 2011 şi de atunci am primit 11 plăţi. ClixSense e un program simplu şi sigur, cu care oricine poate să câştige bani, din clicuri pe reclame.
3. Uinvest
Mi-am făcut cont la Uinvest în 31 mai 2011, dar la început am fost sceptic cu privire la această afacere. Şi acum sunt sceptic, dar încrederea mea creşte cu fiecare zi care trece. Toate problemele pe care le-am avut au fost rezolvate prompt şi am primit toţi banii pe care i-am cerut. Uinvest e o platformă de investiţii inovatoare, care pune mare accent pe siguranţă şi pe interacţiunea cu utilizatorii.

Aceste 3 afaceri mi-au adus anul trecut un profit de peste o sută de dolari şi sunt sigur că anul acesta profitul va fi şi mai mare. Voi testa în continuare şi alte afaceri online, le voi prezenta pe blog şi sper să ajungă la longevitatea celor 3 prezentate mai sus şi să devină profitabile pentru noi toţi.

2 comentarii:

  1. Salut. As vrea sa iau legatura cu tine. Ne cunoastem de pe ClubPTC. Da-mi add la byl_2218@yahoo.com te rog frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. The best facts about Clixsense GPT Click Feature:
    1. Upto $0.02 per click.
    2. 5 seconds lowest timer.
    3. Restart every 24 hours.

    RăspundețiȘtergere