luni, 15 octombrie 2012

5.90$ de la ClixSense(7)

În această seară am primit o nouă plată de la programul care mă plăteşte să dau clicuri, şi anume ClixSense. E a şaptea plată, iar luna viitoare va urma a opta, dar ceea ce mă frapează e altceva. Mă impresionează în sens negativ faptul că afiliaţii mei sunt foarte puţin activi. Poate nu vor să câştige bani.

Mai e ceva care mă impresionează, de data aceasta în mod pozitiv. La peste un an distanţă de la momentul dispariţiei de pe Internet, onBux încă mai trezeşte interes. Mai sunt şi acum oameni care caută pe Google informaţii despre acest PTC, iar o parte dintre ei ajung la mine pe blog. onBux a fost un site de tip "bux" care a făcut valuri în 2010, dar care a sfârşit ca orice înşelătorie, prin stoparea plăţilor şi apoi prin dispariţia subită. Pe de altă parte, ClixSense e încă online în 2012 şi poate aduce o sumă de bani lunar, oricui. Oricui doreşte, evident.

2 comentarii:

  1. Link-ul meu :-) http://www.clixsense.com/?5158637

    Inregistreaza-te de acolo sa fim parteneri sa castigam dulbu ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Come and see how 1,000's of people like YOU are earning their LIVING by staying home and are living their dreams right NOW.
    CLICK HERE TO DISCOVER

    RăspundețiȘtergere