luni, 9 ianuarie 2017

Cosmetice din Suedia

În 2015 mă înscriam la Oriflame la îndrumarea lui Marian Barnea, un prieten din Bacău cunoscut prin intermediul Internetului. Câștigam bani amândoi cu ajutorul ClixSense și așa ne-am cunoscut. Eu fiind în căutarea de noi oportunități de câștig online, nu am spus nu atunci când mi-a povestit de Oriflame, chiar mi-a plăcut ce am auzit, dar în loc să mă înscrie la el în echipă, m-a trimis să mă înscriu în Brașov. La sediul Oriflame din Brașov am găsit-o pe Elena Sabău, o doamnă deosebită la care m-am înscris și de la care am învățat destule lucruri importante. Într-un an de zile am fost la întâlniri, la seminarii, am vândut, dar ceea ce doream eu cel mai mult nu reușeam. Nu am reușit să-mi fac o echipă de consultanți de pe urma cărora să câștig și eu. Atunci am hotărât să renunț la colaborarea cu Elena și să mă aliez cu Marian.

Începând de azi m-am înscris din nou la Oriflame, de data asta în echipa lui Marian Barnea, iar acum sunt convins că lucrurile vor sta mult mai bine. Noi ne bazăm pe puterea fabuloasă pe care o are Internetul, pe faptul că această tehnologie reprezintă prezentul și viitorul. Dacă nu ești pe Internet, nu exiști.

Un comentariu:

  1. Come and see how THOUSAND of individuals like YOU are working for a LIVING online and are fulfilling their dreams TODAY.
    GET FREE ACCESS NOW

    RăspundețiȘtergere