duminică, 31 mai 2015

4.37$ de la Traffic Monsoon(3)

Astăzi vă prezint prima plată primită în procesorul de plăți SolidTrust Pay. Din păcate nu este una premeditată, ci o greșeală făcută de mine. Am vrut să scot banii în PayPal, dar m-am grăbit, am greșit PIN-ul și apoi am apăsat butonul de retragere. Astfel banii au ajuns în SolidTrust Pay și se dovedește încă o dată că graba strică treaba.

Cel mai important e însă că Traffic Monsoon plătește și că se câștigă din clicuri mai bine decât la NeoBux și ClixSense la un loc. Sper ca data viitoare să nu mă mai grăbesc la retragerea banilor, dar mai întâi să mai am ocazia să scot niște bani. Nu se știe niciodată ce ne rezervă ziua de mâine.

2 comentarii:

  1. Salut, de ce nu incerci o metoda mult mai usoara de a face bani pe net si nu din ''paid to click'', eu am facut 10$ usor, iti las un link aici poate te intereseaza

    RăspundețiȘtergere
  2. The best things about Clixsense Work From Home Program:
    1. SURVEYS: 50+ 5-40 minute surveys paying $0.50-$2.50 per survey.
    2. 12 Offer Walls - Earn $0.5-$20 per offer.
    3. TASKS - Complete 1,000's of small tasks from lots companies.

    RăspundețiȘtergere