duminică, 10 februarie 2013

30$ de la Uinvest(10)

Luni, 4 februarie, am obţinut cel mai mare câştig de când mă ocup de afaceri online. Un afiliat de-al meu a investit câteva mii de dolari în Uinvest, iar eu m-am ales cu 158.14$. Până acum m-am bazat mai mult pe afiliere în această afacere, şi iată că nu am făcut-o degeaba. De acum înainte vreau să câştig bani şi din investiţiile personale, astfel că mi-am cumpărat o acţiune la proiectul Spa Saloons Chain. Aceasta a costat 120$ şi îmi va aduce un câştig lunar de 15$. Din suma rămasă, am scos 30$, fiind a zecea oară când scot bani din Uinvest.

De la 1 februarie, programul de afiliere al Uinvest e şi mai avantajos. Comisionul începe de la 4% şi poate ajunge până la 20%, în funcţie de activitatea afiliaţilor. Dacă afiliaţii investesc, comisionul creşte, iar dacă retrag bani, comisionul scade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu