duminică, 16 decembrie 2012

15 site-uri de unde puteţi cumpăra cărţi

În a doua jumătate a lunii trecute nu am avut acces la Internet, din cauză că mi s-a stricat monitorul. A fost ciudat şi neplăcut să stau fără Internet aproape două săptămâni, mai ales că îmi petrec o mare parte din timp conectat la această reţea mondială şi tot cu ajutorul Internetului câştig şi nişte bani. Totuşi, am revenit la o activitate căreia nu îi oferisem mult timp înainte şi căreia sper să-i ofer mai multă atenţie de acum încolo. În martie anul acesta câştigam o carte la un concurs organizat de eMAG. Este vorba despre "biografia lui Steve Jobs", pe care am citit-o de curând şi din care am învăţat multe lucruri utile şi fascinante. Am aflat detalii interesante din viaţa celebrului antreprenor american, care, prin pasiunea lui pentru perfecţiune şi prin hotărârea încrâncenată, a revoluţionat şase domenii de activitate: computerele personale, filmul de animaţie, muzica, telefoanele, tabletele computerizate şi conţinutul digital. Am descoperit că am câteva puncte în comun cu Steve Jobs, dar el a fost un geniu care a conectat arta cu tehnologia şi a schimbat chipul universului prin produsele sale.

Cititul e o activitate intelectuală care aduce multiple beneficii fiecăruia dintre noi. Cititul ne educă, ne face mai deştepţi, mai creativi, mai destinşi, ne ajută să comunicăm mai bine, ne dă posibilitatea să ne descoperim pe noi înşine şi lumea din jur. Cele de mai sus, dar şi blogul 1 Carte pe Săptamână, blog despre cărţi şi dezvoltare personală, care îndeamnă la lectură, m-au inspirat şi mi-am propus ca de acum înainte să citesc cel puţin o carte pe lună. Pe cele care au legătură cu temele despre care scriu, le voi prezenta şi pe blog. Cărţile sunt accesibile oricui, fie că le luăm din biblioteca personală, din biblioteci publice, din librării sau din magazine online, iar timp pentru citit se găseşte, dacă dorim acest lucru. Vă prezint în continuare 15 site-uri de unde puteţi cumpăra cărţi, dar şi muzică sau filme:

1. Cărtureşti
2. Humanitas
3. Nemira
4. OKIAN
5. elefant.ro
6. Karte.ro
7. Libris.ro
8. Litera
9. Publica
10. Vellant
11. Curtea Veche
12. Bookcity.ro
13. BookLand
14. eMAG
15. Amazon

Un comentariu: