miercuri, 25 ianuarie 2012

PaidJack e înşelătorie

PaidJack a încetat să mai plătească, iar de câteva zile a dispărut complet din mediul online. E evident pentru toată lumea că acest HYIP şi-a încetat activitatea. De fapt, acest lucru se întâmplă cu majoritatea HYIP-urilor. Spun majoritatea şi nu toate, pentru că nu pot spune despre un HYIP că e înşelătorie decât atunci când nu mai plăteşte sau când dispare pur şi simplu. Cert e că atâta timp cât în locul fiecărui HYIP dispărut apar altele noi, noi putem câştiga bani de pe urma lor.

Am primit două plăţi de la PaidJack şi am realizat un profit de 3.6$. Pentru mine e important că mi-am recuperat investiţia şi că am obţinut profit, nu contează valoarea acestuia. Sper ca şi voi să fi obţinut profit de pe urma acestei afaceri, sau măcar să nu fi pierdut. Să vă spun un secret: majoritatea celor care investesc în afaceri de tip HYIP, pierd. Eu îmi doresc ca împreună cu voi, cei care citiţi acest blog, să ne situăm în minoritatea celor care câştigă.

Un comentariu:

  1. Buna,
    Sunt lumis,partenerul tau in schimb de link.Te rog, daca vrei,schimba linkul spre blogul meu ,Bani si afaceri online de toate pentru toti, din http://lumis-detoatepentrutoti.blogspot.com in http://www.lumis-detoatepentrutoti.com pentru ca am trecut la domeniul .com.
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere